رحلت پیامبر اکرم (ص)و شهادت امام حسن مجتبی (ع)و امام رضا (ع)تسلیت باد

در سوگ نبی جهان سیه می پوشد
در سینه، دل از داغ حسن می جوشد
از ماتم هشتمین امام معصوم
هر شیعه ز درد، جام غم می نوشد.
اللهم صل علی محمد و آل محمد



دانلود GeoGebra 5.0.35.0 + Portable نرم افزار ترسیم اشکال هندسی



نرم افزار GeoGebra 5.0.35.0 محصول تیم متخصص با پشتیبانی دانشگاه سالزبورگ اتریش و سرپرستی مارکوس هوهن وارتر است که برای ترسیم اشکال هندسی به کار میرود. نرم افزار پوشش نسبتاً جامعی به مباحث حساب، جبر و هندسه فراهم کرده است. در برنامه محیط ترسیم اشکال هندسی، محیط ورود فرمان های ریاضی و ناحیه اطلاعات جبری در نظر گرفته شده است. خروجی جاوا اپلت این نرم افزار بدون نقص به همراه گزینه های فراوانی است که طراح آموزشی را قادر به تولید طرح درس های تعاملی با کیفیت بالا می کند. نرم افزار GeoGebra در مقایسه با دیگر نرم افزارها از لحاظ توانمندی های ترسیمی، ظاهر، وسعت عمل، محتوای آموزشی برای معلمین و دانش آموزان، ارتباط با کاربران، خروجی جاوا و بروز بودن مناسب ترین نرم افزار محسوب می شود.

ویژگی های برنامه:

- رایگان بودن برنامه

- پشتیبانی از زبان فارسی

- رسم اشکال متحرک با کیفیت بالا

و…..



رمز عبور: sibdownload.com

کنفرانس ملی تحقیق در علوم پیشرفته ریاضی

اولین کنفرانس ملی تحقیق در علوم پیشرفته ریاضی بهمن 1393 در ارومیه برگزار می شود 


هدف از برگزاری این همایش، گردهمایی متخصصان و دانشجویان علوم ریاضی از سراسر ایران می­باشد تا فضایی برای تبادل اطلاعات، بحث درباره دستاوردهای اخیر، و ارتباط بین پژوهشگران و کاربران در زمینه ­های تخصصی زیر فراهم گردد:

  آنالیز عددی پیشرفته و کاربردهای آن

  تحقیق در عملیات پیشرفته و کاربردهای آن

  آنالیز ریاضی، جبر، آمار پیشرفته و کاربردهای آن

  کاربرد ریاضی در علوم مهندسی، علوم انسانی، پزشکی و پیرا پزشکی

  روشهای عددی درسیستمهای دینامیکی

   هوش مصنوعی، بهینه سازی، ریاضیات مالی و فازی


برگزار کنندگان: دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه مهلت ارسال چکیده مقالات: اول دی 1393 مهلت ارسال متن کامل مقالات: اول دی 1393 تاریخ برگزاری همایش: 29 و 30 بهمن 1393


علاقه مندان جهت شرکت در همایش و کسب اطلاعات بیشتر به سایت همایش به آدرس زیر مراجعه نمایید


http://www.conference.iaurmia.ac.ir/riyaz-F.Home.aspx

تقسیم بندی کتاب ریاضی 3 جهت جشنواره روشهای فعال تدریس مبتنی بر فناوری

با توجه به تقسیم بندی کتاب ریاضی 3 که از سوی دبیرخانه راهبری درس ریاضی کشوری جهت شرکت در جشنواره روشهای فعال تدریس مبتنی بر فناوری پیشنهاد شده است  صفحه 13 تا صفحه 19 کتاب ریاضی سوم تجربی بخش پیشامد های مستقل و قانون ضرب احتمالات برای پیشامد های مستقل برای استان اذربایجان غربی تعیین شده، کلیه علاقه مندان به شرکت در جشنواره برای کسب اطلاعات بیشتر  فایل مربوط به  دستورالعمل جشنواره روش های فعال تدریس مبتنی بر فناوری  را که در وبلاگ گروه ریاضی استان بارگذاری شده مطالعه فرمایند 

دستورالعمل جشنواره روش های فعال تدریس مبتنی بر فناوری

دستورالعمل شماره 400/157192مورخ 1393/7/29 در خصوص اجرای جشنواره روش های فعال تدریس مبتنی بر فناوری در فایل پیوست قابل دریافت می باشد. از کلیه دبیران دوره دوم متوسطه نظری در سطح کشور دعوت به عمل می آید تا به منظور اشاعه الگوها و شیوه ها ی نوین تدریس در این فراخوان ملی شرکت نمایند. جشنواره امسال برای دروس زبان انگلیسی 3 (عمومی ) و ریاضی 3 رشته تجربی برگزار می شود. خاطر نشان می سازد در کلیه مراحل جشنواره ، برای هر درس یک الگوی متناسب توسط دبیرخانه راهبری کشوری همان درس تعیین خواهد شد که در داوری ها نیز مورد قضاوت قرار خواهد گرفت.